Marathi Manus

Stay Up to Date With Us

زنگ آلود اشیاء کو منٹوں میں چمکائے۔۔

آلوؤں کا ذکر آتے ہی کسی کو آلو بھرے پراٹھے یاد آنے لگتے ہیں تو کسی کی نگاہوں میں فرینچ فرائز گھوم جاتے ہیں۔ شاید ہی کوئی ایسا شخص ہو جو آلو کو ناپسند کرتا ہو۔ مگر ہر دل پسند سبزی آلو صرف کھانے میں ہی لذیذ نہیں ہے بلکہ بہت سی ایسی اشیاء صاف کرنے کے لئے بھی بہترین ہے جن کی صفائی کے لئے مہنگی سے مہنگی چیزیں خریدنی پڑتی ہیں تو آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ صرف آدھے کٹے ہوئے آلو سے آپ کیا کیا کام لے سکتے ہیں۔

اگر آلو ابالنے کے بعد پانی بچ جائے تو اسے پھینکیں نہیں بلکہ گھر میں چاندی کا زیور یا چاندی کی کوئی بھی چیز جو سیاہ پڑگئی ہو اسے اس پانی میں ایک گھنٹے کے لئے چھوڑ دیں۔ اس کے بعد رگڑ کا دھو لیں۔ آپ چاندی کی چمک دمک دیکھ کر حیران رہ جائیں گے۔

کانچ کی کوئی چیز گر کر ٹوٹ جائے تو اسے محفوظ طریقے سے اٹھانے کے لئے ہاتھوں پر دستانے پہنیں اور آدھے کٹے آلو سے کانچ سمیٹتے جائیں۔ شیشے کے ٹکڑے باآسانی آلو پر چپک جائیں گے۔

اگر آپ عینک پہنتے ہیں تو اس پر بار بار دھند آجانے سے آپ کو کتنی الجھن کا سامنا کرنا پڑتا ہوگا۔ اس دھند کو صاف کرنے کے لئے کچے آلو کا صرف ایک سلائس لیں اور اسے لینس کے اندر پہ ہلکے سے ملیں۔ آلو کے اندر موجود اسٹارچ آپ کو چشمے پر دھند جمنے سے روکے گا۔

آلو کپڑوں پر پڑنے والے بہت بڑے داغ مٹانے کی صلاحیت تو نہیں رکھتا البتہ اگر کسی قمیض پر گریس کا داغ لگ گیا ہو تو کچے آلو کے آدھے ٹکڑے کو کاٹ کر داغ پر ملیں۔ داغ سے مکمل چھٹکارا پانے کے لئے کئی بار یہ طریقہ دہرائیں

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published.